Superman

Igår slog det mig hur härlig känslan är när man hittar en låt som man älskar från första stund! Anledningen till att jag tänkte på det just igår var för att jag hittade låten här under som är fullkomligt underbar!
Den är allt jag gillar med musik! Jag kan inte beskriva känslan jag får när jag hör något likt detta... musik hjälper mig igenom allt, såväl jobbiga som underbara saker och har en obeskrivlig verkan på mig. Hör jag en viss låt kan hela min värld lysas upp, helt plötsligt känns det som att allt är möjligt, som att livet leker och  allt bara är allmänt underbart. Inte trodde jag att dessa känslor kunde uppenbaras av endast en melodi och lite sång... Är det någon som känner igen sig?...



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: