What now?

Jag har tagit studenten och nu väntar nya äventyr... samtidigt som jag är överlycklig över att äntligen, efter alla dessa år, vara klar med skolan har jag aldrig varit så rädd.

Min framtid är som ett blankt papper och nu är det upp till mig att fylla det. Det finns så många olika alternativ och möjligheter vilket gör allt så mycket svårare eftersom att jag ännu inte vet vad jag vill göra med mitt liv. Jag ska jobba nu i sommar, men sen då? Vad ska jag göra? Plugga, åka utomlands, jobba...ingenting? Det känns som att min framstid består av frågetecken som inte går att ta bort... inte nu, inte än.

Kommentarer
Josefin

Lev här och nu! Jag lovar att alla pussellbitar till ditt liv kommer alla falla på plats och du kommer att finna viljan till vad det är du vill göra! Jag tror på dig Linda och vet att du kommer gå långt i livet! Massa kramar!

2011-06-05 || 08:34:23
URL: http://golfjossan.blogg.se/
Linda

Tack Jossan! Det betyder jättemycket! Kramar

2011-06-05 || 18:55:21
URL: http://lindahelena.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: