I may have lost my way home, but I have not forgotten my way home

Tumblr_lfaipyej9u1qbb92eo1_500_large
Om 128 dagar tar mitt liv som jag känner till det idag, slut. Jag tar studenten vilket inkluderar att jag måste göra val, jag kommer stå på egna ben och den tidigare trygghet jag haft hela livet kommer vara som bortblåst.Helt plötsligt vet jag inte vad jag ska göra, jag kommer inte gå till skolan varenda morgon, inte ha lov och inte ha helger på det sättet som jag har idag. Jag kommer ta steget utanför den värld jag lever i idag och jag ska göra det JAG vill!

Vem kunde tro att det skulle vara så svårt att faktiskt välja själv? Nu har jag chansen, jag får göra precis vad jag vill men ändå står det still... mina planer ändras för varje dag som passerar. Ska jag åka till USA som au pair? Vågar jag? Är det bättre att stanna hemma och påbörja en utbildning? JAG VET INTE.. jag kan inte se in i framtiden vilket gör mig frustrerad, jag vill göra rätt val! Frågan är bara om det finns något rätt och fel när det kommer till sådant här? Jag tror faktiskt inte det, vilket val jag än gör så kommer det komma något positivt och något negativt med det, det är detta som ger erfarenhet, vad som gör att man växer och utvecklas som person! Det är i alla fall vad jag hoppas på...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: