Saturday



Igår var ingen bra bloggdag, direkt när jag kom hem från skolan var det bara att sätta igång med att fixa ordning sig för klockan halv 5 bar det av hem till Rebecca för lite pizza och sen hem till Josefin för att vara med klassen (den del som var med ;)), där var vi ett tag fram till vi åkte till krogen för att gå på studentfesten. Fultema var det somsagt och jag kände mig riktigt ful faktiskt med utsmetat läppstift och pussmunnar i pannan och på kinden.

Det var i alla fall en rolig kväll! Därför kunde jag inte blogga så mycket men idag blir det förhoppningsvis bättre då jag bara ska vara hemma hela dagen. Dock är det plugg som står på schemat för nu måste jag göra allt som jag tidigare skjutit upp, men några inlägg ska nog hinnas med!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: