Everything will change



Hejhopp! Det var ett tag sedan det uppdaterades här i bloggen och jag har hunnit med en hel del, bland annat studentkryssning och nu har jag påsklov. Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att vi verkligen har så fint väder som vi har! Sommarvärme redan i april, det bådar gott! Dagarna har till större delen spenderats i bikini i en solstol för att bättra på brännan lite. Igår kväll blev det spontanutgång då det var tjejkväll på krogen, riktigt kul var det!

Idag är planerna att mysa i en park med min finaste Emelie och ta vara på det fina vädret. Föresten så har jag lite planer på att göra en tutorial på hur jag sminkade mig igår, en väldigt enkel men lite annorlunda sotning som jag provade på. Vore det kul att se?

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: