Everything I touch turns to gold

Jag är hemma från en underbar vecka på Playa Del Ingles på Gran Canaria! VÄRME, SOL, BAD! Helt perfekt! Mindre kul att komma hem till ett kallt och grått land men om mindre än en månad bär det istället av till New York! Jag har med andra ord en rätt awsome vår att se fram emot.
Jag är nu iallafall snäppet brunare än när jag lämnade Sverige för mer än en vecka sen och tusentals fräknar rikare och jag älskar´t! Dock har jag åkt på någon mindre förkylning för min hals mår inte direkt bra.



Kom precis ut ur duschen och nu sitter jag här och proppar i mig mango, jag blev något fruktberoende där nere, två sorters melon till varje måltid... hmm.... blir till att köpa många meloner nu med andra ord!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: