I swear I won´t forget you



Såhär ser min datorskärm ut för tillfället, insåg att det var ett smart sätt att sätta up post-it lappar med allt jag behöver göra. Då måste jag göra det för att bli av med lapparna, och vem vill ha tusentals lappar på hela skärmen... inte jag i alla fall och då gör jag det ju! Supersmart, haha!


Nu sitter jag här och övar på en muntlig uppgift till svenskan som jag ska göra imorgon. Jag är tveksam om rösten kommer hålla men jag får helt enkelt hoppas på det bästa och ge allt under de minuter jag står där uppe.

Snart ger jag nog upp och lägger mig och kollar på någon tv-serie istället, jag funderar nästan på att börja kolla på vampire diaries från början! Helt klart en av mina favorit serier.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: