En liten lista...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Några fina ord från en person som står mig nära :)

Vad gjorde du kl 08 imorse: Ringde och sjukanmälde mig

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här i sängen med datorn precis som resten av dagen...

Vad har du druckit idag: Vatten

Vad var det senaste du åt: Rester från gårdagens middag, kött, klyftpotatis och sås

Vad var det senaste du köpte: Smycken, solglasögon, skor och en klänning på en marknad i Gran Canaria!

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun på utsidan och vit på insidan

Vad är det för väder hos dig nu: Ganska fint faktiskt

Godaste glassmaken: Helt klart Ben and Jerry´s half baked, finns inget bättre!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det måste jag nog säga att jag gör

Sover du tungt: Jag störs inte av saker när jag sover som t ex om nån snarkar, däremot är jag otroligt lättväckt om någon försöker väcka mig. Det kan räcka med att nån kollar på mig så vaknar jag.

Drömmer du mardrömmar: Ja ibland...

Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte

Favoritklädsel: Tights, linne och en lång kofta plus massa smycken

Favoritlåt just nu: Det förändras för varje dag, men en låt jag alltid kommer älska är Collide - Howie Day

Vad ser du om du tittar till höger: Min byrå

Vad gör dig glad just nu: Tanken på vilken härlig vår jag har framför mig :D

Vad ska du göra härnäst: Forsätta sitta här

Höger eller vänsterhänt: Vänster

Humör just nu: Trött

Favoritgodis: Äter väldigt sällan godis men då är det nog choklad som är godast.

Kläder just nu: Tights och en stor tröja

Sommarplaner:? Har inga planer än, får se om jag jobbar något, annars ska jag bara njuta av sommaren

Hur många kuddar sover du med: 5 stycken :)

Spelar du något instrument: Lite gitarr

Morgon eller nattmänniska: Helt klart nattmänniska

Vad är viktigast för dig: Mina nära och kära

Är du kittlig: Ja tyvärr, hur mycket jag än förnekar det...

Snarkar du: Nope

Stjärntecken: Skytte

Äckligaste insekten: Vet inte om jag kan välja en...

Längtar du mest efter just nu: New York, våren och studenten :D


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: