I just want to understand what you are trying to tell me

Nu har jag precis kommit hem från skolan, det var en lång dag men trots det gick den rätt fort ändå. Dagen började med foto som jag faktiskt gillar, tro det eller ej men det finns ett ämne i skolan som är roligt, vi fick hålla på i photoshop och trots att jag ändå brukar hålla på med det så lärde jag mig lite nya småsaker vilket alltid är roligt. Efter det hade jag engelska C och camebridge engelska men mellan dessa lektioner gick jag, Bea och Rebecca upp på stan och tog en fika, då passade jag även på att skriva klart en engelska uppgift.











Nu ska jag fixa ihop något att äta för jag är själv hemma... jobbigt när ingen gör mat åt en, haha.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: