Fly with me



Usch den här morgonen har inte varit rolig, först och främst vaknade jag när min syster skulle upp vid ungefär 6 och sen två timmar senare ringer telefonen, men eftersom jag sover så låter jag det fortsätta ringa men det slutade aldrig så tillslut fick jag gå upp, börjar leta efter telefon men den är på nedervåningen sen när jag väl hittade telefonen så får jag reda på att min syster glömt usb-sticket så då får jag lov att starta datorn och skicka det som var på usb-sticket till henne, sen fick jag sova igen.

Menmen nu har jag i alla fall sovit ut och är på bra humör igen! Min mammas sambo fyller år idag så ikväll ska vi ut och äta på någon restaurang, annars ska jag bara ta det lugnt idag tror jag, lite plugg också kanske. Hörs sen!

Kommentarer
Malin

SV; jo då, en helt okej Morgon! (:

Hoppas ni får en mysig kväll på Resturangen. Kramar

2011-01-27 || 13:09:46
URL: http://malinjosefiine.blogg.se/
elin

sv: Desamma!:)

2011-01-27 || 15:30:35
URL: http://eeljn.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: