You make me smile, you know that?


Man ser inte så bra, men såhär fixade jag naglarna förut när jag hade gel naglar och jag älskade det, nu är tyvärr mina naglar lite för korta för att göra så!


Finns inte så mycket att blogga om nu när jag ligger hemma och är sjuk! Fast nu mår jag mycket bättre så imorgon är det skola som gäller. Just nu borde jag egentligen plugga men jag orkar inte så jag kollar runt på massa videos på youtube som t ex tutorials och hauls och sånt. Eftersom att jag ändå bara legat hemma idag passade jag på att göra lite minispa, jag gjorde ångbad, och en egen ansiktsskrubb och "pore strips" som är remsor som ska ta bort porer och sen fixade jag även naglarna. Annars har jag bara sovit idag. Hoppas att alla ni andra är friska i alla fall! NU: plugg!!

Kommentarer
C A Y D E N S

SVAR: Förlåt för sent svar..



Härligt! Jo med mig är allt bara fint! :) Skönt med helg snart.. Vad ska du hitta på i helgen då? :)



BTW. Tack så jättemycket! :D



Kram!

2011-02-09 || 22:22:19
URL: http://caydens.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: